Nattinatti!

jag är verkligen en usel bloggare, men så får det faktiskt vara ibland.
Kylan är verkligen här nu, kan inte ens gå ut och röka utan att frysa ihjäl, det är ju bra eftersom att man
röker mindre. Men det som är mindre bra att nu när de är kyligt så kommer mina smärtor i benet,
har problem med benet sen tidigare och de blir dubbelt så värre nu när kylan kommer och man blir stel.
så inatt ska jag sova med värmekudde runt benet, kan knappt gå nu,  har också pillat i mig alvedon.
men jag är ju van sen förra vintern, uhh!  Ska till doktorn nästa vecka, får hoppas att dom kan göra något nu.
det är grymt jobbigt må jag säga.

Nej nu ska jag inte babbla mer, ska faktiskt värma på kudden och borsta tänderna. 
sen blir det nattis. :)


dags att ta nya bilder känner jag, haha.


» Em

sv: lite olika, men jag sjunger i kör och så konfas jag också (:



Hoppas allt är fint med dig :)

2010-12-02 // 16:46:42

vad gulligt:)<3

2010-12-04 // 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback