lördag

Godmorgon!
ja, jag är uppe tidigt en lördag morgon ;o tror jag vaknade runt halv tio.
planerna blev inte som planerat igår direkt, robin blev sjuk så vi blev kvar hos mig. Samma blire för han
idag, bara ligga hemma så hans feber och allt dedära går bort, han orkar ju knappt sitta uppe stackarn.
jag får hoppas att han inte smittar ner mig och min familj nu innan julafton, de hade ju inte suttit så jätte fint.
men om jag ska vara helt ärlig så är inte de omöjligt, min tur på sista tiden har inte riktigt funnits där.
jag ska ta och fixa mig lite lätt snart, sen ska jag och mamma åka iväg ett tag. dels så ska vi handla klart dom sista julklapparna, åka till sjukhuset och hälsa på momor och kolla på en lägenhet som jag kanske ska flytta in i, de får vi se. Ska titta iaf!

men först ska jag börja med att käka frukost, de är ju alltid en start på dagen.
så vi får höras senare under dagen, ha en bra lördag iaf. Puss!

 


Allt bra med dig? :)

2010-12-19 // 00:06:34

ssv. kollar runt<3

2010-12-19 // 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback