jag bestämmer!

♥ julafton, ja vad ska man säga? jag älskar julafton, har alltid gjort.
det är nog känslan som gör de så speciellt. 

♥ Jullov, hur skönt ska inte de bli? få koppla av en aning och försöka tänka på annat
än skolan ett tag, även om jag ska plugga en del på lovet så blir det ändå inte samma sak.
ska bli skönt faktiskt!

♥ Min lillebror, livets höjdpunkt, skulle faktiskt aldrig klara mig utan honom.


♥ Ångest, ingen människa vill ha ångest, de är de värsta man kan ha.
de är hemskt att ha ångest, jag önska bara jag kunde rätta till hela mitt liv, få leva problemfritt
liksom, men det vet både jag och ni att det aldrig kommer ske.

♥ skolan, fuck skolan säger jag bara. Så sjukt jävla less på den så de finns fan inte. 

♥ väntan på lägenhet,  ja då va vi där igen, väntan som jag alltid dissar. Men fan man orkar ju inte?
och nu när jag verkligen inte vill något annat än att ha mitt eget så tar det sån jävla tid med allt.
Blir galen, totalt galen!

♥ backstabber, ni förstår vad jag menar. ingen människa tycker om när en person går bakom ryggen på en.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback