fyfan

Fick nyss veta en tragisk sak nyss, jag bodde ju uppe i sälen/malung när jag gick i åttan och nian, ett ställe
där alla är vän med alla eftersom de är så litet, eller vän och vän men alla kände varandra mer eller mindre.
så, en kompis berätta för mig att två personer jag kände ganska bra, en lite mer än den andra. hur som helst så hade dom iaf kört ihjäl sig. Jag blev helt ställd, en av grabbarna hade humor som tusan, fick alla jämt att le. En riktig clown som vi brukar säga. 

Jag kan liksom inte förstå de? vart är världen på väg?
jag återkommer senare, mitt tankar ligger på ettt annat håll idag känner jag.




Beklagar sötnos, hoppas allt är bra med dig iallafall..

Jag har saknat dig sjukt mycket.

2010-12-05 // 18:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback