faller du, så finns jag där och tar emot dig.

Hej!
ledsen för att de blivit ont om uppdatering idag, men jag har haft fullt upp.
Direkt efter skolan så drog jag och mötte upp babe och sen har vi handlat julklappar,
är faktiskt helt färdig nu, har flängt över hela västerås känns de som, haha.
Så kom hem för kanske två timmar sen, har bara hunnit äta och pratar lite med emelie, linda
och hennes kompis lisa som är här, varit som på ett dagis här hemma. Fullt av flumm, men de är bara roligt.
så tänkte kolla lite på era kommentarer nu, tror faktiskt inte att jag stoppar frågestunden idag heller.
den får rulla på tills i morgon, så då ska jag försöka sätta mig ner och svara på dom.





Vill du ha film tips?

Jag har börjat med dagens Trailer på min blogg, så varje dag kommer en ny trailer upp på min blogg, så du kommer att få film tips fårn min blogg varje dag :)

Kommer du med något film tips själv så kommer jag att lägga upp den trailern och sedan länka din blogg under den trailern. :)

MVH LadyYasmine

2010-12-01 // 19:40:38
» fr

svara gärna på dagens fråga i bloggen, puss!

2010-12-01 // 19:46:51
» elin

fin blogg :)

2010-12-01 // 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback