den här får de bli

Jag har bestämt mig för vilken hårfärg de blir, tror jag. (a) 
den är inte för mörk och inte för ljus, lagomt är alltid bäst. Grejen är den att jag trivs bäst som blondin, har alltid gjort det. Men jag inser också att mitt hår aldrig kommer att växa och bli friskt så länge som jag håller på att bleka och färga sönder de.Man måste ju färga och ha sig hela tiden om man är blondin eftersom att minsta lilla utväxt och se syns och ser förjävligt ut, jag hatar mina utväxter men jag kan ju inte heller blondera sönder de hela tiden(?) nej ush! Jag måste färga håret för mitt eget bästa, punkt slut. :)

ska försöka få de i denna färg, sen är det ju en annan femma om de blir så.
måste försöka hinna färga innan nyår.


haha nej asså de va bara de att du har samma stil som henne i headern, asså typsnittet. o sen va hennes förra header liknande din nuvarande, dessutom är hennes beigeaktig, så ja undrade bara :) hehe (a)

2010-12-27 // 17:06:29

veckans blogg; http://ttuffazt.blogg.se/

2010-12-27 // 17:14:16

Nu är vinnaren utsed, gå in på min blogg och se om det är din blogg :D

2010-12-27 // 17:17:18

sv: HAHA, jo jag tror jag förstår ;)

2010-12-27 // 17:38:33
» Anne

ja allt e bra med mig :) själv då?

2010-12-27 // 19:59:14
» Emma

sv: Hihi aaw, tack <3

Allt är bra här, själv då? <3

2010-12-27 // 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback