söndag!

Hej!
tittar in här lite snabbt innan jag ska fortsätta kolla på beck som går på tv nu. Även om man sätt alla filmer flera gånger så är dom ändå lika bra varje gång.

helgen har bara varit lugn, skulle ha jobbat men har legat sjuk i stort sätt hela veckan så fick snällt stanna hemma och vila upp mig även i helgen. Nu är jag äntligen på bättringsvägen så i morgon blir de jobb. Räknar verkligen ner dagarna tills jag börjar nya jobbet, är så spänd och förväntansfull.

det är så otroligt mycket som händer runt mig just nu känner jag, nästan så man knappt vet vart hur och när man ska göra något. Men nångång lugnar de sig, förhoppningsvis. :)

nej alltså jag har bara babblat på om ingenting känner jag, ska återgå till filmen. Säger ändå ingenting intressant. haha







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback