onödig information

I morgon ska jag försöka fixa in resterande bilder på datorn så ni ska få lite bilder+info om vad som hänt under senaste, dock så hände de en sak med min nuvarande mobil. Jag hade ju en iphone förut men skaffade mig den nya samsung för inte alls så länge sen, glad och nöjd tjej som jag var tog massvis och då menar jag massvis med fina och betydelsefulla bilder när vi va iväg osv som jag verkligen såg fram emot att få spara på datorn, eftersom de blir minnen man vill ha kvar. Sen en dag va bilderna från telefonen helt borta, tråkigt nog. Och jag har inte raderat dom, fattar ingenting varför dom försvann. Robin gick egenom mobilen noga för att se om jag kanske hade sparat den på dropboxen eller något men nope, dom är helt borta - skit tråkigt. Menmen. Lite bilder har jag allt eftersom jag inte bloggat på ett bra tag så tänkte att ni skulle få ta del av de i morgon. 
 
Nu ska jag blåsa ut alla miljontals ljus och gå och lägga mig. Är verkligen helt slut efter veckans arbete. 
Så godnatt på er, vi hörs i morgon! 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback