Everything will be okay in the end if it's not okay, it's not the end

Godkväll!
Är helt färdig efter att ha jobbat hela dagen mer eller mindre, hade en paus mellan turerna då jag träffade eemelie och gulity. Vi satt och snacka ett bra tag innan jag beslutade mig för att gå in på jobbet igen och låna vilorummet en stund innan jag började. Hann bara lägga mig ner i soffan innan jag totaldäckade, sov närmare två timmar.. haha. Skönt och behövligt kan jag säga. Va piggare när jag påbörjade dagens andra pass.
 
Hur som haver, har så mycket att göra nu för tiden så jag knappt hinner andas. Många viktiga beslut som ska tas och massa massa jobb på de. Jobbar nästan konstant och däremellan försöker jag klämma in så mycket tid jag bara kan med min familj och vänner. Jag känner att de är för mycket för mig just nu och hinner knappt andas ut innan jag kommer på något annat jag måste göra, kroppen går på högvarv och jag måste försöka finna lugnet som inte finns just nu. Men jag måste helt enkelt finna mig i stressen just nu, vad ska man göra?
 
Ledig i morgon iaf, enda gången denna vecka så jag ska ta tag i hemmet och göra en stor städning och rensning bland alla grejer.
 
Ska göra i ordning lite te och kolla lite på tvn innan jag kryper till kojs. Tog nyss ett välbehövligt bad med min man. De behövde jag verkligen!
 
Godnatt hörrni! Vi hörs när vi hörs. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback