Lördag!

Godmorgon!
Nu va det ett tag sedan jag skrev. Jag har inte haft någon dator hemma, den som vi hade har varit på lagning och surfplattan orkar jag inte blogga med därav mitt usla bloggande. Sen jobbar jag typ jämt så ibland orkar jag bara inte, haha!
 
Hur som helst, lördag idag och vädret ser ut att vara helt okej trots att de enligt väderraporten skulle regna, men de är bara bra.
 
Har haft min syrra här inatt, hon mötte upp mig på jobbet igår sen drog vi hem till mig och satt oss på altan i värmen och spela kort och sånt tills Robin kom hem, då grillade vi och tog oss en tur till hundrastgården och släppte hundarna innan vi åkte till mamma en snabbis och tog en cigg. Så nu sitter jag halv påklädd och ska snart springa ut med vovven, småtjejerna som bor på gården är ute och leker med Amy nu så jag slapp ta med henne också, en hund mindre gör skillnad! haha nädå!

Planerna för idag är väl inte så himla stora, ska till mamma om en stund och hjälpa henne med tomten och lite sånt skojs, sen blir de grillning och lite vindrickning med familjen samt respektiva, ska bli helmys. 
 
Nä ni, nu ska jag klä på mig resterande kläder..  :D  Ha en bra dag! Kram S 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback