undebara dag

 
Nuså, jag kom hem från björnön för inte så länge sedan. Jag luktar verkligen bränt, jag och amy satt liksom precis där all rök kom så jag får väl skylla mig själv, haha. Men de va verkligen super mysigt! Vi gick en bra bit och njöt av solen, blev riktigt svettig. De har man ju inte blivit på ett bra tag av att vara ute så de känns verkligen som våren är på G, lovley!!!  Vi grillade sedan, fy vad vi skrattade för de tog sig en stund att få igång elden på blöt ved, haha. Men de gick tillslut som tur var. 
 
Så nu har jag städat lite, robin kommer hem om ett tag och då har han med sig mage och Roger. Dom ska fixa lite i lägenheten tills flytten. Jag väntar på pappa och janette igen, ska hem till dom och ha en riktig myskväll. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback