onsdag

Äntligen har jag en dator jag kan blogga ifrån, dock inga bilder på den för jag råka se till så den krasha. Så tack vare pappa kunde robin laga den, så nu fungerar den iaf men som sagt - inga bilder. Men jag tror ni klarar er tills vidare. 
 
Idag har det varit en riktig slappardag för både mig och robin. Min morbror kom förbi i morse och sen va jag och amanda ute på långpromenad med hundarna, när jag väl kom in igen så slängde jag mig i sängen brevid två trötta hundar och en ännu mer trött sambo. Ligger fortfarande kvar i sängen,  fast bara med Amy.. haha!  Sambon är iväg och ska mäta luckorna i nya lägenheten så vi kan beställa vårt nya kök, ska bli så skönt att ha ett helt nytt kök när man flyttar in där sen, riktigt kul! Får se vad vi ska göra sen, jag har råkat smitta robin med min förkylning så varken han eller jag är helt krya så vi ska nog bara ta de lugnt.  Får se om vi träffar pappa och hans tjej sen, hoppas det iaf.. alltid lika roligt :)  Man har verkligen tränat magmusklerna med allt skrattande efter en dag med dom, helt undebara! 

 
Ska försöka fixa nått att käka nu, puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback