ingen rubrik

kom inte på nån rubrik, haha.
 
Hej på er!
Idag tycker inte jag vädret är lika fint som de har varit flera dagar nu? men jag ska inte klaga, hellre såhär än massa regn och snö! Jag la mig precis helt slut i soffan, har hållt igång oavbrutet sen åtta i morse så nu är jag trött. Klev upp och började direkt med att storstäda, städade väl i kanske tre timmar och sen tog jag en långpromenad med hundarna, smart som jag är så la jag inte fram nån handuk så de blev lera överallt. Så de va bara att börja om, så jävla irreterande.  Gick över till amanda för en cigg, och ja jag trillade dit igen.. jag som va rökfri ett bra tag?  hm.. försöker hålla mig till rimliga gräser med tanke på att jag ska börja träna och sånt.  
 
Nu ska jag fortsätta titta på the big bang theory. Älskar verkligen serien, helt fast. Kollade på första säsongen på en dag? haha, nu får vi se hur länge den andra säsongen tar men kan inte slappa allt för länge, för snart kommer Robin hem från jobbet och sen får vi besök av pappa hans tjej och min lillebror, ska bli askul!   
 
Tänkte passa på att slänga upp låten som var med på melodifestivalen "jalla dansa sawa"  låten är klockren, lyssnar på den seriöst hela tiden..  :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback