seg dag - seg sandra

Hej!
har inte orkat uppdaterat tidigare, haft sjukt ont i magen och varit allmänt seg så har bara tagit det lugnt. Nu sitter jag i soffan och kollar på OC, älskar serien. Har sätt alla avsnitt tusen ggr, de har till och med blivit så illa så jag kan alla repliker utantill, då är de illa.. haha 
 
Mina planer för ikväll vet jag inte till 100, eller jo. om vädret håller i sig ska jag robin och eemelie ta med hundarna och åka till något badställe och bada med dom, skönt att få svalka av sig lite. Speciellt dom två som har en del päls. Men de blir senare ikv när robin slutar. Nu väntar jag på att en vän ska ringa upp mig så blir det massa tjejbabbel och kaffe på ballkongen, får passa på att njuta denhär veckan. De är trots allt sista veckan innan jag börjar jobba igen. *blä* 
 
 
Vi hörs senare! 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback