nattinatt Zzzz

ligger i soffan och tittar på the big bang theory, älskar serien. Har nördat den rätt mycket nu på sista tiden, men jag får aldrig nog av det? oavsätt om jag ser samma avsnitt 10 gånger så skrattar jag lika mycket, haha.
 
Har umgåts med min syster idag, vi städade ur gamla lägenheten så nu är den nästan helt klar. Har bara lister och fönster kvar, vilket jag ska göra på söndag med sussie. Hon tog även med sig amy hem över natten och fybubblan va skönt det är att vara hundfri, de va länge sen som båda vovvarna va borta samtidigt, och jag säger bara de - frihet!  Man förstår inte förens dom är borta hur mycket dom verkligen kräver, saker som för oss är en självklarhet då dom är våran vardag, man tänker inte på de annars. 
 
Har hunnit en hel del när dom inte varit hemma, nu är de mest småsaker som ska inhandlas och fixas i lägenheten. Jag är långt ifrån nöjd men men de är inte långt kvar! 
 
nä hörrni, nu ska jag forsätta kika klart på avsnittet och försöka få håret torrt ( tog ett efterlängtat bad med min man nyss. ) innan jag lägger mig, hatar att sova med blött hår. 
 
Godnatt på er, vi hörs i morgon! 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback