släpp ut dina vingar

Hej!
Uppe tidigt idag, tror jag klev upp vid 8. Tog mig en kopp kaffe, drog på joggingskorna sen ut i spåret med vovven. Nu busar hon med min katt som inte uppskattar leken lika mycket, haha. 
 
Hur som helst, har haft en bra helg. I fredags hade vi överaskningsfest år eemelie, en fest som blev väldigtväldigt lyckad må jag säga och igår hade jag och några till filmkväll, sånt uppskattas när man är bakis! 
Nu är robin och jobbar och jag ska ta hand om hemmet, alltid lika kul * not! 


fast, jag måste ha nått att sysselsätta mig med så jag får väl börja i nån ända. ;)



lite bilder sen i fredags på festen, dock i mitt "onyktra" tillstånd så bilderna är inte helt 100, haha. 
 
 


» elinn

saaaaaaknar dig! :(

Svar: jag saknar dig med hjärtagull, åh!!! du måste komma hit NUUUU <3
ssandraewelina.blogg.se

2012-09-10 // 00:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback