freedom comes when you learn to let go.

Hej!
hoppas ni har haft en grym helg, jag har haft en helt okej faktiskt. Robin har jobbat hela helgen men har försökt styra upp den lite ändå, igår var min lillasyster och hennes kompis över här och åt tacos med mig och sen laddade vi upp med massa gott framför tvn och satte på en skräckfilm, i början tyckte vi den verkligen var en b-film men ju mer man kom in i den, desto bättre va den.. tilslut kunde man inte ens kolla bort en sekund för att man var så inne i den. De va allafall en väldigt lyckad kväll med mycket skratt, tusen tack tjejer, ni är för bra 
 
Ska ta och göra i ordning mig och ta ut hundarna, sen tänkte jag ta med amy och ta en sväng till mamma.  ha en bra söndag hörrni!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback