Dålig uppdatering.

Hej på er!
Nu va de ett tag sedan jag verkligen uppdaterade så tänkte att jag skulle berätta lite vad som hänt den senaste tiden.. Nu blir inlägget kort för det har inte hänt å mcket, haha ;) Nejdå, men jag har ju som sagt flyttat och det har varit full gång att få allt i ordning och samtidigt sköta skolan. Nu är det endast några få dagar kvar tills jag tar studenten, två veckor ungefär. Så de har börjat lugna ner sig där och det är verkligen skönt.  Har också fixat jobb så börjar jobba direkt efter studenten och som det ser ut nu så jobbar jag hela sommaren, men cash is king eller vad är det man säger?  känns ändå bra att fått veta att man inte blir drabbad ekonomiskt efter studenten, nu löser det sig ju alldeles prima.
Mamma och mina systrar var nyss här på lite fika, ska alldeles strax göra mig något att äta sen ut och sätta sig i de fina vädret.

Hoppas ni mår undebart och jag ska försöka bli bättre att hålla uppdateringen vid liv!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback