ta tag i dig själv

Nu kan man säga att våren är här,  vaknade vid sju och hade så ont i ena njuren så jag inte kunde andas.  Satt mig upp o hyperventilerade men efter en stund kunde jag andas normalt igen men de gör så förbannat ont fortfarande.  skitsamma, jag gick upp då och satt mig och plugga klart hela samhällen. Så nu har jag två och en halv uppgift kvar i natur sen är jag RESTFRI, eller ja typ.  haha 

vill ni veta en sak jag glömt att berätta? jag fick nå fnatt här om dagen, jag tänkte " ta tag i dig själv nu sandra"  så de va de jag gjorde. Har kört minst en timmes promenad varje dag, kylen är uppladdad med massa frukt och grönt. Det har hållt i sig i en vecka nu och denna gång är jag pepp på att de ska hålla, tametusan.  Kom faktiskt nyligen in efter att ha joggat/gått 1,5 timme med bamse. Så nu är både han och jag trötta, de tog verkligen med tanke på att värmen döda oss på vägen.  Så nu ska jag strax in i duschen sen vila lite innan jag fortsätter med plugget. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback