The mind asks the questions; the heart has the answers.

Hej!
Min uppdate är ju som den är men som jag sagt förut så kan ni lägga till mig på bloglovin så ser ni när jag uppdaterar :) 
 
 
Hur som haver, de är lördag och jag är ledig. Så skööönt! Har jag jobbat hela veckan så de känns skönt att ha en dag ledigt, har en riktigt jobbig vecka som kommer så jag behöver ladda upp mina batterier.  Igår kväll kom linda eemelie och amir över till oss för en filmkväll, riktigt mysigt! och nu sitter jag hos mamma, ska väl snart ta med eemelie och robin och cykla och handla lite till grillningen ikv, men de spöregnar så jag är inte så pepp på dedär med grillning, får hoppas att de slutar.  Skitsommar, om man ens kan kalla detta sommar? ush. 
 
I morgon ska jag ta mig ut till skultuna för att hämta vår store vovve och sen visa lägenheten, robin ska även fixa hans brors bil så de finns ju att göra i morgon.. 
 
Jaja, nu ska jag ta och hjälpa emli lite.  
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback