Godmorgon tisdag

Visst är de tisdag? helt förvirrad ju. 
ni undrar säkert va jag gör vaken nu?  jag vet faktiskt inte själv, eller jo jag börjar jobba vid sju, de brukar räcka att gå upp tjuo över sex men idag klev jag faktiskt upp kvart över fyra, har så ont i mina njurar så de känns som att jag ska dö,har sovit som en påse skit, vaknat upp varje halvtimme sen 12 då jag gick och la mig, inte värst lyckat. 
 
Ska ta och dricka upp mitt kaffe och ta en cigg innan jag börjar fixa mig väldigt v'äldigt långsamt,  slutar två idag så de känns ju alldeles lagomt. Men hade föredragit att jobba kväll då jag älskar de, men man kan inte alltid få som man vill. Är glad att jag är ledig ons-tors iaf, sen är de stenhårda pass hela helgen.  
 
Nej, slut på mitt gnäll nu och istället sätta igång. 
Ha en bra dag!







» elinn

ha en super bra dag i det underbara vädret älskling! :)

Svar: desamma min fina ängel <3
ssandraewelina.blogg.se

2012-07-04 // 14:04:53
» elinn

jag saknar dig! <3

Svar: jag saknar dig också syster, fast ännu mer <3
ssandraewelina.blogg.se

2012-07-10 // 13:09:26
» elinn

jag vill bara krama om dig! <3

Svar: och jag dig min ängel. Ta mitt nummer så får vi hålla kontakten på mobilen också, 0735759630 jag älskar dig baby! <3
ssandraewelina.blogg.se

2012-07-17 // 03:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback