En familj som håller samman är oövervinnerlig.

oavsätt hur mycket vi bråkar oavsätt vad vi säger till varandra så kommer jag alltid att älska er, ni är av samma kött och blod som mig och jag skulle döda för er skull. Det finns ingen som är så nära mig som ni är, ingen som kan allt och mig och ingen som vet hur jag fungerar som ni gör. Jag är inte alltid världens bästa och gör mina misstag, men jag lär mig av dom likaså som ni gör. Jag mår bra av tanken att vi alltid kommer finnas för varandra, även om jag bor på eget håll så vet jag att jag alltid kan vända mig till er. Det är vi fyra, från dag ett till graven - jag älskar er mina stjärnor! Alexander, linda och eemelie. Utan er är jag som en blomma utan vatten, jag lever för familjen, jag lever för er. Jag kämpar för er, jag orkar tack vare er. Ni kan alltid räkna med mig, jag ställer alltid upp. Jag skulle aldrig svika er, aldrig någonsin.



Ääängel<3<3 jag älskar dig sååå mkt

2012-01-17 // 19:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback