Allt du behöver är kärlek - kärlek är allt du behöver

åh, jag hatar att vara ensam.. så mycket tankar som flyger runt i huvudet. Massa med skolan också, tar ju studenten om fem månader och de känns som jag har miljoner saker att göra innan och att jag inte kommer hinna klart, visst jag ska ge gärnet men jag kommer väl hinna stressa sönder mig tills dess. Denna praktik som är nu skulle jag kunna hoppa över, inget illa menat mot avdelningen men jag hade hellre arbetat med de jag behöver för att ligga i fas. men jag får ta en dag i taget och hoppas att de lönar sig till slut.

Min sambo sover hos sin mamma idag, pågrund av att han jobbar tidigt i morgon och de går inga äckelbussar här ifrån som passar hans schema. Jag hatar att bo här, jag hatar att vara isär från min andra halva. Visst det är bara en natt, men de är en natt för mycket. Jag har bott ihop med han i nästan ett år och är så beroende av hans närhet, vi har varit tillsammans i två och ett halvt år, gud va tiden har gått fort? de känns som vi träffades igår, mitt lilla hjärta! jag hoppas vi får lägenheten i stan så vi slipper skitbussarna som aldrig går, ush! Allt blir bättre om vi flyttar till stan, blir nära min familj, vänner, skola, jobb ja allt.

haha nu ska jag sluta klaga, dagens blogg slutar jag om ett tag. De håller på ett litet tag till! 


Kan inte förklara med ord hur mycket du betyder för mig.
jag älskar dig till döden min fina skatt! 


SV: tack :)

2012-01-06 // 20:05:02

fin blogg , hur mår du?

2012-01-06 // 20:06:04
» Fraj

Det är bara att hålla ut de sista månaderna, känslan på studentdagn är värd det 100 gånger om! Jags att med en lista prov/arbeten som skulle göras klart innan studenten, det blev till slut 36 punkter som skulle göras på 4 veckor, men det gick! Kör hårt!

2012-01-06 // 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback