pina

Hej hjärtan!
torsdag idag, sitter för tillfället i skolan. Har precis haft nån övning, skit kul faktiskt. Nu är dom andra o äter så jag passade på att blogga.  Jag mår verkligen piss, så ont i magen så jag tror jag ska dö o inte hjälper någon alvedon. Är hur yr som helst också, de bästa för mig hade varit att gå hem. Alla säger åt mig för den delen pågrund av att jag är så himla vit i ansiktet, men jag måste vara här. Kan inte missa något, även om jag helst av allt bara skulle vilja lägga mig ner o skrika och gråta, då förstår ni smärtan. 

Jag va hemma igår, så jag missade ändå lite. Försöker hitta lärarna så jag får de jag missade men inte de inte. Dom är fan spårlöst försvunna. Blir så irreterad!

ah detta va ett klaginlägg,  ush för detta! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback