Having someone to love is family, having somewhere to go is home, having both is blessing

Hejsan
Dagen påbörjades rätt tidigt, klev upp vid 7. Fixade mig och drog till stan med eemelie för att gå på möte, sen mötte vi upp amanda, kenneth och robin och sen drog vi och käka. Eemelie fyller ju 22 idag så vi firade henne, sen sprang vi alla på stan ett tag innan jag och amanda bestämde oss för att vi ville åka till ikea, vi drog med robin också. Dock blev de inte bara ikea, utan hela shoppingcentrumet också, riktigt kul faktist. Fick hem lite fina saker och även en trött sandra.  När vi kom hem va de bara att bege sig mot mamma för att fira eemelie ytterliggare då de bjöds på fika, sjukt mysigt! Jag och Alexander passade på att spela lite wii, haha ja jag vet men de är faktiskt sjukt kul. Allafall, alexander ( min bror ) som är sex år utklassar mig hela tiden, han är grym?  och tametusan så satt jag mamma och alex och skratta så tårarna spruta :)


hur som haver så har de varit en kanon dag, tusen tack för de!
Nu ska jag snart skölja ut min 999999 hårfärg ur huvudet, blir fan knäpp att färgen aldrig blir som jag vill att de ska bli, sliter som en gris på mitt stackars hår!

 
      Kära bror, du vet inte hur glad jag är som har dig.  Du sprider mer lycka om kring dig än du anar♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback