torsdag

fysatan va trött jag är, känns som att ögonen ska ramla ut. Kom iaf nästan nyss in hem från skolan, lång dag men de gör ingenting. De är ändå freda i morgon, och sista lektionen idag va så jäkla chill. Vår lärare va supertrött likaså vi, plus att vi bara va några få eftersom dom andra vi har lektionen med va i Kosovo så vi planerade tills de är vår tid att åka o fan nu längtar jag ju lite eftersom vi är sån jäkla härligt gäng som ska åka, vi satt o skratta hela lektionen o prata om vilka fobier vi har för skalbaggar, o vår lärare bara skratta. Nej men de kommer nog bli kul, man får göra de bästa av situatuonen. Visst, jag kommer sakna robin väldigt mycket. Men vi ses ju direkt när jag landar i sverige :) 

Nu ska jag ta bamse på en långpromenad, sen ska jag lägga mig i soffan. Robin jobbar, så han kommer väl hem runt 9.  

& sen ska jag passa på att svara på en fråga jag fick igår, o de va vart jag ska åka i Kosovo o om vi ska dit för att sola o bada`? - för de första så ska jag dit på en fältstudieresa vi som läser bistånd med inriktning internationella relationer. O de menas med att vi åker dit i samband med skolan i skolarbete, vi ska besöka massa organisationer o besöka de berömda vattenfallet osv, visst vi kommer ha fritid också eftersom vi ska vara där ca två veckor o därmed räknas en helg, så jag vet inte vad vi ska göra. jag ska till pristina som stället heter o där är många av dom muslimer osv, o de innebär att vi måste visa respekt för befolkningen o ha ganska mycket kläder på oss eftersom dom inte visar hund, varmt men sant.  Men vi behöver inte bära tjocktröjor osv utan bara visa lite respekt genom att ha lite längre byxor o så.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback