lite mer info från igår!

Vi va ju som sagt på en shoppingtur igår och fick med oss en del hem. Jag har bara tagit kort på några få saker, orkade inte knäppa på allt då de redan är på plats hemma. Men jag kan visa er de jag fick av min älskling, vi orkade inte springa runt i alla afffärer då de va så himla mycket folk, så man får väl åka dit nån mer gång då de inte är sådär mycket, nyöppningar är alltid värst.  Så jag fick med mig lite till mig själv iaf, o älskling köpte en tjocktröja o ett par chinos? jag stavar nog helt galet, men skitsamma. (a) Vi köpte även skal till våra mobiler, jag hade redan ett men kände att jag ville ha ett vitt då min iphone är vit, mer passande. Sen sprang vi även in på ikea o fick med oss massa fint hem, så nu ser de lite annorlunda ut här hemma. Inte nog med de, älskling är o köper en ny soffa. Han ringde till mig nyss o sa att den va helt perfekt, så dom kommer väl med den när som helst, ska bli skönt. Vi har ju kollat på en så länge o nu äntligen hitta dom den perfeka divan soffan, kan ju ta kort sen o visa :)

detta va de jag orkade ta kort på, haha. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback