jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag.

som sagt så har jag firat mitt hjärta som fyller år idag, vi har haft fika här hemma o grejer så de har varit fullt ös medveslös. Nyss kollat lite på idol & fysatan i gatan va jag hoppas på att andré går vidare, så himla bra.  Men vet ni? jag beställde min studentmössa idag, så jäkla bra blev den. Man får ju göra den själv på datorn när dom hjälper till, sen får man pröva ut storlekar o sånt bara. O jag o Julia gjorde fan perfekta mössor, ser verkligen fram emot studenten.

Men nått jag ser mindre fram emot är kosovo resan, aså jag vill ju åka samtidigt som jag inte vill. Jag ska ju, men har ändå sån känsla i magen, liksom en fet ångest känsla. Jag har aldrig varit borta ifrån Robin så länge, o har vi varit borta ifrån varandra några dagar så har vi alltid haft kontakt via telefonen, nu går de ju knappt. Vi kommer inte kunna smsa eller prata varje dag, vilket oroar mig väldigt mycket. Jag är så beroende av min pojkvän så det är sjukt. Men jag har helt enkelt inget val, jag måste ju åka. Åker om mindre än två veckor, så de bär ju av snart..  jävla skit!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback