fredagsmys!

fybubblan för vädret ute, va nyss ute med bamse en sväng o både han o jag ville hem så fort som möjligt. Inge kul att vara ute när det är så kallt, vill ha sommar igen.. Men nu får jag vänta typ ett år? jag kommer fan också gå i ide. Hur som helst :) här sitter jag i min ensamhet medans pojkvännen är o jobbar, han är väl hemma runt halv tio får vi hoppas så vi får ha lite fredagsmys vi också! Det är så förbaskat skönt att de är helg, gått upp vid 5 hela veckan så jag känner hur trött min kropp är, den behöver vila o de ska den tametusan få göra nu :)

annars händer väl inte så mycket i mitt liv för tillfället, krigar på i skolan då det är sista året. Guuud va jobbigt de är med allt, stress o stress men jag ger gärnet nu, kämpar in i de sista. För studenten blir det i Juni, wooohoo :) Pepp som fan, vi har redan fixat både vagn o traktor, bara ljudet kvar men vi hade tydligen nån dj som skulle fixa de så de kommer bli toppen! ser verkligen fram emot de. Måste säga att de är tur att jag har Julia nu när det är så stressigt i skolan, vi hjälps åt & de är ju kanon, toppen tjej dedär. 

nej nu måste jag käka upp min glass som typ smält ;o haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback