födelsedagsfirande

Hejhopp!
har egentligen inte tid att sitta här men skriver ett inlägg lite fort, idag är de lörda o det är full rulle här hemma. Vi firar robin som fyllde i onsdags, nyss va hela robins familj här & de va riktigt roligt, dom är så undebara. Jag o Malin bestämde att vi ska ta en fika i veckan eftersom vi har så jäkla mycket att prata om, vi hann inte så mycket nu.. Munnen går i turbo när vi ses, så kul! iaf, nu inväntar vi min familj som ska komma o fira robin, dom kommer väl när som helst. Sen efter de kommer grannen på fika, så ja ni hör ju. Förhoppningsvis blir det lugnt senare ikväll o då ska vi köpa pizza o bara mysa i soffan med massa gott, så det är min lördag.

nej, nu måste jag slå igång kaffet.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback