torsdag

Hej på er!
här är julstädningen påbörjad, eller ska man säga så, eller äre för tidigt? jag håller iaf på att damma och sånt, har damsugit och skurat också. Har också hunnit fixa fram lite julbråte men de gick inte så lång tid innan julstjärnan nästan brann upp, men som tur är har jag min mamma som räddar mig i nöden så hon kommer medm in jullåda ikväll eller något sånt. Lagomt till jul vill man inte handla allt nytt, därför är det skönt att ha en mamma som alltid ställer upp och ger bort massa saker. och det bästa är att hon har sån jäkla bra smak på heminredning så man tackar ju inte nej direkt.

Så nu ska jag ut med hundarna, sen vänta tills älskling kommer hem från jobbet så jag kan påbörja maten.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback