tisdag!

Godmorgon
uh vilken morgon, stressade upp för att åka till läkaren men när jag hade kommit halvvägs så kände jag bara
" nej, jag orkar inte" mitt huvud dunkar och magen säger ifrån, så jag ringde och bokade om tiden och då får jag som svar " aha, okej. Men de va en ganska stor undersökning"  så hon menar att bara för att de är en stor undersökning så kan man inte få boka om?  aja, jag fick iaf en ny tid den 7:e vilket jag också kommer få boka om med tanke på att jag har avslutning då, haha (a) dom kommer bli galna på mig, men who cares!
Nu ska jag krypa ner brevid min älskade pojkvän och sova nån timme, sen ska jag upp igen för att ta mig iväg till skolan som börjar vid 1. 

Hörs senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback