jag släpper dig aldrig!

Lilla hjärtat, jag vet att dagen kanske inte blev som du tänkt dig & jag är riktigt ledsen för det. Allt jag ville va att du skulle vara nöjd och glad, inte tvärt om. Orden som du sa till mig hela tiden far runt och runt i mitt huvud " det är världens bästa dag sandra, världens bästa" & jag kunde inte göra annat än att le åt dig. När du låg i min famn så kände jag jag hur jäkla mycket du betyder för mig, och att jag verkligen skulle göra allt för dig. Det är dig jag tänker på varje gång jag känner mig nere, och då lyser jag genast upp igen. Man kan säga att du är det ljuset i mitt liv som jag behöver. När du blir äldre och förstår vad jag menar mer exakt så ska jag förklara för dig gång på gång hur stolt jag är över dig och hur mycket jag älskar dig! Du har tre systrar som verkligen skulle offra sina liv för dig, du är så älskad lilla vännen, så älskad.

Det kanske dröjer ett tag innan vi ses nu, men glöm inte att storasyster älskar dig, du finns inom mig hela tiden.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback