jag må vara en trött chey!

Hej!
de får bli ett snabbt inlägg med tanke på att jag ska snurra iväg till tvättis och sen ta ut bamsebus på en långpromis medan grannen och Robbe fixar i trädgården, de har dom gjort hela dan även fast jag slumrat till i soffan ett antal gånger, en riktig tröttischeeey dehär vettni!  Skolan idag gick förövrigt bra, fick veta att vi slutar den 7  istället för 10, kan inte bli bättre eftersom jag ska på robins student den 10 =) Fick också en bra nyhet att jag fått vg på den senaste inlämningen, gör jag VG på den andra så får jag vg i slutbetyg, undebaaaaaaaaaart :) sen under dagen har jag umgåts med min mami, hon hämtade upp mig och sen åkte vi runt och storsa lite i affärer och tog en fika, love my mammma!


aja, whatever.  ska ta mig iväg nu innan jag somnar här!
Puuuuuuuuss


old pic




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback