brumbrum hatar rubriker!

jag vill först & främst säga att jag är ledsen för att jag har varit så dålig på att svara på era kommentarer, men jag ska skärpa mig! För de andra så har min dag varit helt okej, till en början va den hemsk men jag fick det iaf trevligt på bion tillsammans med min fina lillebror, dock förstörde en viss person de roliga som vanligt men vad ska man göra, sånt man får leva med. Älskling gjorde mig på bättre humör så nu är de bra igen, de har varit full rulle här.  Jag och Bamse tog en vända och kollade när Robin och Stefan spelade tennis, de va skit kul faktiskt men efter en stund så blev bamse rastlös så vi fick promenera hem, nu står de grillning på listan. Stefan grillar kött och Robin leker med Bamse, jag ska kika till pommesen nu och sen blir de käk!

jag uppdaterar nog lite senare.
Puss



jag behöver ingen annan än dig älskling, har jag dig så har jag allt.
du är allt och lite till! ♥



Ja det är svårt att komma på rubriker!

2011-05-27 // 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback