äntligen helg

Nu är det äntligen helg, och de må vara uppskattat ska jag säga. Jag har varit så otroligt trött denna vecka så det inte är sant! Jag kom hem från skolan för ett tag sedan, hade min sista social omsorg lektion nu så jag är ledig nästa freda, känns undebart! Blev också förvånad över att jag fick vg på en av mina uppgifter där, jag trodde faktiskt inte de.   haha, vet ni? vi såg på " i rymden finns inga känslor"  på lektionen, jag har ju sätt den innan också men man kan verkligen inte få nog av den. Jag skrattade så tårarna rann och det bästa är ju när han säger " jag gillar inte när folk tar på mig" och tjejen gör ju de hela tiden och rätt som de va så rör hon han och då puttar han i henne i vattnet och hon säger " men vad gör du"   så jävla bäst! efter socialomsorg gjorde jag ett omprov och sen åkte jag hem.

Nu ska vi grilla och sen antar jag att våran granne kommer över!
ha en fin kväll.  Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback