mysfreda!

Mamma och håkan åkte för en liten stund sen, så nu har vi alex för oss själva.
Vi passade på att springa till affären och köpa hamburgare + bröd så de blir lite mysmat ikväll, kände att
vi behövde något i magen nu också så jag gjorde korv och bröd åt grabbarna men själv tog jag snabbnudlar.
Alex sitter och spelar tv spel nu så då ska jag passa på att diska strax, och sen ska vi väl mysa framför en film
eller något, de får vi se!

Föresten så fick min låtsas pappa veta att han fått jobb här i västerås, bra för honom så
slipper han pendla så långt varje vecka, stort grattis håkan! 




» Ronja

fin blogg! :)

Hur är det med dej annars då?:)

2011-03-04 // 15:51:40
» Lana

Hejj, skulle du kunna följa mig på bloglovin ? :) då följer jag dig :D

2011-03-04 // 17:18:53

den är jätte fin :) Dock hade jag inte på mig den idag, men hoppas på att kunna använda den snart ;)

2011-03-04 // 17:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback