jag tar mig till toppen

Hallå där!
torsdag idag & jag har varit ledig ifrån skolan, inställda lektioner vilket har varit otroligt skönt.
Fast, har ändå inte fått sova. Gick upp ännu tidigare idag, runt 6 för att åka och ta provet, men när jag väl kommer dit så säger dom att jag ska komma tillbaka i morn eller nästa vecka pga sjukdom och brist på personal, så de tackar man ju för, idioter.  Aja, så kan de vara. Nu har jag precis käkat & inväntar Anton som ska komma och lämna en dator, eftersom att grabbarna ska lana här imorn, rebecca ska också komma över fast vi ska absolut inte lana. Jag blir sjukt trött av att sitta vid en dator, det är som sömntabletter för mig så jag skulle aldrig klara det, så jag och rebecca får hitta på annat skoj!

Nu kommer dom, så jag måste sluta! vi hörs




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback