jag klarar mig utan dig

Hej!
bloggen är tråkig, jag vet. Men de finns inte så mycket jag kan göra om man säger så, de är en jobbig period och
sånna har väl alla? hur som helst så har jag och robin precis legat i soffan framför en film, riktigt mysigt faktiskt & nu ska jag strax ta tag i disken medans babe och grannen tar promenix med hundarna, jag får också tillökning idag. En till vovve med namn Zera, så nu får bamsebuus sällskap, ska bli så kul. Massa träning framför mig nu och de ser jag fram emot :)

Nu disken och sen vänta till Zera kommer, dock kommer hon i natt så jag kommer vara lagomt trött i morn. kanske tar med henne en sväng till skolan på tisdag, får se :)




Den helsvarta är Zera, vår fina tjej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback