sjukling!

Hej på er!
uppdateringen är ju som den är, men jag tänker inte ursäkta mig. Jag har bara inte haft ork!
just nu ligger jag i feber och förkylning vilket inte är så undebart, har världens värk i magen också. Men mamma kom som en räddare i nöden med några magtabletter eftersom jag har sån problem med magen så jag får hoppas att dom fungerar.  Annars rullar väl allt på, mycket av min tid går till min undebara familj, robin jobbar mycket så jag och bamse har hela dagarna på oss att mysa och träna, så de går bra faktiskt. Idag har vi tagit en slappdag med tanke på att jag inte mår så bra, så vi tog oss en långprommenad med lite bus och sen har vi legat i sängen båda två titt som tätt, med lite äventyr ute emellanåt.  Nu inväntar jag robin som är och köper mat. Lite senare ska vi träffa elvira så hundarna får busa lite, bamse och hennes hund sammy är så bra vänner, bamse blir så glad så fort vi går åt de hållet dom bor han vet direkt att vi ska träffa dom och gör vi inte de så sätter han sig ner och vägrar gå, haha buse ♥   de ska bli riktigt härligt faktiskt att få komma ut en stund med så bra sällskap!

Nu busar bamse med katten så kanske ska gå och kolla vad de va som åkte ner på golvet, haha.
Ha det bra så hörs vi!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback