lördagsmorgon

Godmorgon sunshines!
f*n va trött jag är alltså, jag somnade rätt sent igår också så jag får väl skylla mig själv. Mår illa som fasiken också, får hoppas att de släpper. Hur som helst så ska jag strax hoppa in id duschen och sen börja städa här hemma, ska nog börja med disken, haha. Finns ju en del att göra om man säger så :) Uppdateringen kommer bli låg under dagen och fram tills i morn kväll eftersom jag kommer att befinna mig på en båt ute på havet, partyparty! men jag tror faktiskt att ni klarar er (k)

Nej nu måste jag sätta fart, jag försöker hinna slänga iväg ett inlägg innan jag åker.



Glöm inte fototävlingen på min blogg. Bidra med din bästa bild och vinna gratis framkallning, bilderna skickas hem till dig gratis. http://henriksfotografier.blogg.se

2011-07-02 // 10:13:58

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-02 // 10:35:17

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-03 // 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback