Dag 03 – Mina föräldrar

Min mamma heter Lena och är 46 år och är världens bästa mamma. Jag hade aldrig klarat mig såhär långt om de inte va för henne. Min mamma är styrkan i mitt liv, så är det bara. Jag vet att min mamma aldrig någonsin skulle svika mig, hon skulle alltid ställa upp för mig och resten utav familjen. Mamma offrar allt för sina barn, hon kan till och med glömma bort sig själv ibland. Det är tack vare min mamma som jag står på bena idag, jag skulle verkligen aldrig klara mig utan min underbara mamma. ♥

Min pappa heter Håkan och är 44 år, jag har nästan ingen kontakt alls med honom så se är ju synd. 
jag kan inte säga så mycket mer om honom, Han bor i västerås med min halvbror.  

Dehär va svårt, vet inte riktigt vad jag ska säga mer, de får duga med dehär. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback