Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek var nog med en kille som jag va tillsammans med rätt länge fram och tillbaka som heter Nino, vi va tillsammans ca 11 månader. Men om jag ska vara helt ärlig så är kärleken jag ger och får av Robin den starkaste jag någonsin har haft med tanke på att jag och Nino gjorde slut och bråkade hela tiden så kan man aldrig känna sig riktigt trygg och sen så känner jag att älskar Robin på ett helt annat sätt, helt komplicerat men sant.

jag har aldrig känt mig så älskad,lycklig och trygg jamen ni vet? allt på samma gång. Robin är min första RIKTIGA kärlek, robinrobinrobin. Min dröm, mitt allt, mitt liv. Jag har aldrig känt såhär förut, det kan jag garantera er.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback