Måndag!

Hej!
Angående kommentarerna så är det många som undrar varför dom inte syns, och de är så att jag inte publicerar dom. Varför vet jag inte, har bara inte gjort det. Så nu vet ni svaret på det!
Annars har dagen varit jätte bra, började med att jag åkte med älsklingen till stan, fick också sällskap av en mycket söt vän till mig som jag kännt ungefär hela mitt liv, riktigt mysigt var de. Hade en riktigt lång diskution på bussen, haha. Träffade på eemelie på centralen och sa hejdå till babe, han skulle ju på jobbinterbju och sen körskola! så, jag följde med henne till banken och sen drog vi till hälla, ni som bor i västerås vet vad jag pratar om. Ni som inte vet, så är det ett litet "centrum" utanför stan.. hade riktigt skojj på vägen dit, vek mig av skratt hela tiden. Hon är knazziiig dendär tjejen! men aj löövvv jooo andå! drog in på ikea och efter ett litet tag kom även mamma och alex dit, hittade saker för 1800, vi fick knappt plats med allt i mammas bil så jag kunde inte storhandla idag, de fick som sagt inte rum i bilen. Men vi åkte iaf hem till mig där eemelie och mmaaami fixa och hade sig, dom fick mycket gjort, både uppsättning av gardiner och lampor. Mattor hit och dit fick också komma fram, så nu är det äntligen lite hemtrevligt. 
Tusen tack för hjälpen ♥

Robin håller på att sätta ihop en garderob men de verkar inte gå så bra, han suckar och svär hela tiden.
Ni skulle ha sätt nyss.

Jag: HAHAHAAHA
Robin: ( kollar snett)
Jag: vill du veta nått roligt?
Robin: nej..
Jag: nehe, tackdå!!

så, ja.. Han är inte så värst intresserad om man säger så. Nu ska jag plocka undan lite tvätt och sen borsta gaddisarna.  Godnatt!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback