aldrig känt såhär

Tjenare!

fasiken det är bara fyra dagar kvar till julafton?! vart tog tiden vägen liksom, fast jag ser ändå inte fram emot denna jul. Vet inte varför, troligen är det för att de hänt så mycket nu dom sista dagarna så finner ingen glädje alls. men, kanske ändras vem vet.

Idag åkte jag in tidigt till stan för att möta fia, vi åkte och intervjuade en person som ska ingå i en stor uppgift vi gör tillsammans, efter de drog jag till tandläkaren. Har fortfarande lite bedövning i så känner mig helt slapp i facet, haha. Så nu sitter jag här, funderar på att göra klart en uppgift som ska in sen men måste hitta orken, så orklös. 

I morgon så måste jag in till stan för att fixa dom sista julklapparna också, hatar att springa på stan ensam men alla verkar ju jobba och gå i skolan så jag har väl inget val. 
värt inlägg, not!



sv: jo allt är bra! =D

hur är det med dig? =)

2011-12-20 // 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback