fredagsmys!

Hej bloggis!
Ligger i soffan med familj + pojkvän och kollar på idol, riktigt skönt att ta det lungt efter
en hel vecka plugg, skönt med en paus måste jag säga. Så idag blir det en lugn kväll med massa mys.
I morgon är de klassfest, så får se om jag tar mig dit. :)
Min vackra flicka är i malmö nu på konsert med lady gaga, fysatan va roligt.
Hon ringde nyss så jag fick höra när hon sjung, skit bra ju! Glad för din skull beckpeck.

haha jag har egentligen inget att säga, mer än att jag hoppas att ni har en suverän kväll.
min kan inte bli bättre, Puss på er!



Jag älskar dig så mycket min lilla gobit.
du betyder så oerhört mycket för mig!
<3



» Ida

Fina bilder du har i bloggen :)

2010-11-20 // 17:09:37

Du är underbar!<3

2010-11-21 // 10:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback