farsdag

Hej!
jag vet att helgerna inte är dagar då jag uppdaterar men de är då jag vill ägna all min tid åt nära och kära
det är därför de sällan blir så att jag uppdaterar, det är synd men de får gå ändå. Idag är det ju farsdag vilket innebär att man firar alla pappor? haha. så det är väl de vi håller på med här, har nyss käkat så nu väntar man på fikat. Ringde nyss min älskade moa som jag verkligen har saknat hur mycket som helst, så i morgon ska vi iväg till erikslund på äventyr, ska bli supermysigt. annars va händer då? helgen har jag spenderat med min familj och pojkvän,  har haft en riktigt myshelg och det är alltid toppen. Fick min nya mobil i fredags så har försökt att lära mig den under helgens dagar, inte har de gått så bra men de går sakta men säkert framåt :) Nu ropar linda, dags för fika.  :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback