strålande jul

Hej!
jag va somsagt hemma i från skolan dag, hade ju läkartid och lite annat att göra.
ska förmodligen opereras om 6 månader, kan bli fram till ett år också. Men jag får hålla
tummarna att de blir snart så jag blir av med lidandet, inte alltid kul må jag säga. 
har bara tagit de lugn nu på kvällsviften, lagat lite mat och bara slappat. Tänkte plugga, men har
faktiskt ingen ork till det just nu. Blir kanske lite senare!

Nu är det bara några få dagar kvar till julafton vilket känns undebart, ser verkligen fram emot att
få fira denna jul, vet inte varför men de är nog för att jag får dela den med min älskade pojkvän och sen fira lite med hans familj också, ska bli så roligt.

Hur ska ni fira eran jul?:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback