Valborg och härligt väder

Idag är set Valborg och för ovanlighetens skull så är det fint väder? Jag är mycket chockad.. Dock så blåser de ju men tar hellre de än att de spöregnar! 

Vi håller på att göra rent poolen samtidigt som grannarna och sambon eldar och sågar ute. Jag springer emellanåt och kollar katten, hon gillar verkligen inte kragen stackarn. Och är så off, ligger till mesta del av tiden så får ta av kragen ibland och då äter hon. Inte lätt att vara så liten och ha ont, har ju bara gått två dagar sedan kastreringen så de är ju förståligt att hon är trött!  Men beställde hem en annan krage igår som jag hoppas komma senast tisdag. Den är inte så stor utan sitter endast runt nacken vilket jag tror blir mycket bättre och lättare för henne, hon kan röra sig somvanligt och kan titta åt sidorna för det är det jag tror skrämmer henne med den hon har idag, hon blir ju så begränsad och ser ju endast rakt fram! Så den nya tror jag blir bra och den skyddar lika bra som den hon har idag! Får hoppas den passar bara! 


Detta är en sådan krage jag beställt! 




Idag blir det bara lugnt för vår del, vi ska grilla och om vädret forsätter hålla sig fint så ska vi ta oss en vända ner till majbrasan!  

Vad ska ni göra idag? 



Nu ska poolen bli ren! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback