saker ni kanske inte visste om mig 🌾

- jag Ă€lskar att planera saker, typ som middagar, framtiden. Jag Ă€r en sĂ„n som planerar nĂ€sta helg redan pĂ„ mĂ„ndagen. Men jag kan vara spontan ibland ocksĂ„, faktiskt. ;) 

- Jag Ă€r livrĂ€dd för igelkottar. Jag vet inte sjĂ€lv varför. FĂ„r panik och börjar skrika nĂ€r jag ser dom. I somras hade vi en pĂ„ tomten och jag sĂ„g den först inte förens den var jĂ€tte nĂ€ra. Skrek sĂ„ min pojkvĂ€n kom springandes och trodde jag hade gjort illa mig, nĂ€r jag förklarade att de var en igelkott sĂ„ suckade han och gick dĂ€rifrĂ„n , haha.  

- Jag Ă€lskar verkligen att kolla pĂ„ Youtube-klipp, kan sitta i flera timmar och kolla igenom olika klipp. Är helt beroende av de. 

-Jag tog körkort nĂ€r jag var 22 Ă„r. BĂ€ttre sent Ă€n aldrig har jag hört ;)? De bĂ€sta jag gjort nĂ„gonsin. 

- Jag och min pojkvĂ€n trĂ€ffades nĂ€r vi var 16 och 17 och Ă€r forfarande tillsammans. Min stora kĂ€rlek! ❀




Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback